Överraskar mig själv :)

HIhihi vete tusan vad det blir av detta- men gissa vad? Jag tog mig igenom 2.5 km ikväll.. IGEN. Å då är det minst 2.5 km vi snackar då det inte var 2.5 km på Kilene vi snacka om, utan en tur mitt bland hus, trädgårdar, skogsväg o asfalt. JEPP, it´s all good baby. Tänkte såhär.. fryslort som jag varit idag så behövde jag ta en promenad för att få frisk luft. Mår så gott när jag kommer in efter en promenad. Kommer på mig själv att leta fram löparbrallorna,sportbh, o funktionstischa. En tunn vindjacka på det o lurar i öronen.. Hej löptur!
Jag tog mig runt mitt första delmål, sen helt plötsligt.. jag kan springa lite till?!?! Kul! Så det var bara o flåsa vidare.
Ryggstatus när jag sprang.. härligt, kändes genast lite mjukare o smärtlindrat. Nu.. drygt 2 tim senaste.. INTE mjukt o skönt längre.. Aj.. No good alltså. Hm. Detta leder mig in på en annan sak.
 
En att göra lista. Ekonomisk priotering kan man säga.
Såhär ser listan ut idag. Prio ett. Återbetalning till Skattemyndigheten.. Fuck :( Prio 2. Ett besök till tandläkaren..
fuck *2 (tror minsann vi kommer landa på samma summa där, så enligt min beräkningar kommer jag ha råd att gå till tandläkaren runt min födelsedag..nästa år om jag har tur) Prio nr 3 besök hos naprapat och frisörbesök.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0