no good gummisnodd

Har den senaste veckan lagt märke till 2 skumma saker. Skum sak 1: Jag har ont i ryggen. Why? Jag har aldrig ont i ryggen annars, why nu? Sjukt besvärligt o jobbig känsla, men änsålänge fungerar det med lite paracetamol för att dämpa det onda. Tror dock att det bara finns en utgång på detta.. SJUKSKRIVNING!! Nej då..Ett besök hos massör o naprapat räcker gott o väl. Någon som vill sponsra?
Skum sak nr 2. Hur du än vrider o vänder på dig så är röven alltid bak. Ingen hjärnkirurgi på den kanske. Men så jävla sant. Typ when it´s bad..lita på att det gets worse i värsta fall... El som detta.. Nej, det spelar ingen roll vad du säger el gör. Det är uppenbarligen fel oavsett vad.
Värsta 2 veckorna på länge o nu siktar jag på en så in i bengen en mycket bättre helg än den förra som var. Det allra bästa förra helgen var mammis <3 besök o tröst.
 
Ikväll har jag övergett Anders,Göran o Ove o Gosar istället. (har dessutom ätit lite vit choklad, 3 mackor med makrill i tomatsås o druckit ett glas med äppeljuice när jag kom hem. Why? Så värd det. Dessutom stod vågen på minus 6 kilo sen jag började med lchf-isch.. i´m so worth it!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0