ledig!

Flis o jag är lediga idag. Jag har tagit föräldraledigt för skola o barnomsorg har studiedag här på ö:a. Ledigt, mitt i veckan, sweet!
Så vad ska vi göra idag måntro? Flisen hade ett önskemål om badhus, well.. vi får se. Känslan är ju lite den att det kan vara en heldel som har samma tanke idag iom studiedagen.
Shopping? Perhaps..Lek med goa grannflickan? Mycket troligt. Kanske ska ta o checka av om de vill göra ngt ihop en sväng idag?
 
Annars, förkylningen börjar äntligen släppa taget fr min kropp o jag börjar så sakterligen hosta mindre o mindre. SKÖNT! Men jag väntar ett par extra dagar innan jag ger mig ut o springer lite igen. Just in case.
 
Hösten är här och det är otroligt vackert ute. Nu ska jag dricka upp kaffet, hänga in lite ren tvätt, o fortsätta plockandet. Jisses.. det tar verkligen aldrig slut. Kan tvätt o saker klona sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0