vansinnigt rastlös..men..

Jag är rastlös, men helt oförmögen att ta mig för något. Usch, jag är känner ett enormt sötisbehov, men samtidigt mår jag illa av tanken att stoppa i mig en massa saker. Jag är förväntansfull, men samtidigt obeskrivligt ledsen och frustrerad. Morgondagen närmar sig med stormsteg. Jag gråter.. Det finns så mycket smärtfulla minnen från dit vi ska imorgon. Och morgondagen lär ju inte heller bjuda på en lycklig stund om man säger så. Alla förberedelser.. smärtstillande..Jag då? Kan jag få lite smärtstillande nu? Snälla? Mammahjärtat värker, yttligare ett sånt beslut som inte vi kan styra över, utan bara gilla läget. Det SKA sövas, det MÅSTE tas 2 stora prover, att jag INTE vill.. att FLISEN INTE vill..det spelar ingen roll. Jag försöker samla energi inför morgondagen. Solen är framme idag. Tänk om jag skulle ha ork att sitta i solen ett tag o bara vara? Men det är nästintill omöjligt. Det är då tankarna far runt. Mardrömmar på dagtid.. Flisen leker med lilla M idag. Hon får Flisen att tänka på annat en stund. Det känns så bra. Hemma så mantrar hon på om morgondagen. Jag försöker stötta och trösta. Men kan ändå inte göra det som hon egentligen vill.. dvs säga att hon inte behöver gå igenom morgondagen.. Ingen slang i armen.. ingen sovmedicin, inga sparrisar..Min lilla älskling.. Fy fan vilket helvete du har gått igenom.. Så liten..Jag hittade ett ordspråk som jag bara känner är mitt..Erfarenhet ger visdom..både bra och dålig visdom i mitt fall. Snälla var med oss imorgon. Be en stilla bön om att allt ska gå bra för Flisen..o för mig.

Kommentarer
Postat av: Mari M

Ni finns i mina tankar både idag och speciellt i morgon <3

2012-05-06 @ 13:16:42
Postat av: mamma

är med er hela tiden i både bön, tankar och hjärta. älskar er !

2012-05-06 @ 16:18:56
Postat av: Anonym

Tänker på er väldigt mycket. Stor kram

2012-05-06 @ 18:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0