En enkel människa

Ja, jag anser mig vara en sådan. Lagom av allt (förutom extra kilon, extra orolig när det gäller Flis o extra jävla trähattig när det behövs). Men i stort är jag en enkel männisch som gillar enkla grejer. Som tex. God mat, kaffe, sol och regn, blommor (trots att jag inte har gröna fingrar), goda vänner, viktiga samtal o egentid. En enkel männisch gillar inte andra männisch som är energiparasiter o framförallt inte surpuppor som jobbat i servicebranchen. Gumma o jag träffade på en sådan idag.. Herregud. Så surt så jag förstår inte. Första o sista gången jag besökte hennes hak. Blä på dig surpuppa! Mer? Jag betalade en kvartalsräkning till CSN idag. 1680 pixadoller.. Tjo på den va det sved i plånkan. Tur att det är var tredje månad alla fall... För denna enkla människa vill gärna ha pengar över till annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0