Tog en sväng med bilen..

För att göra ett ärende, det slutade på Bergvik, En lönelördag. Jamen tjofadderittanlej vad jag inte var ensam därborta. Hade som mission att titta på sånna saker som är lite svårt när tuttiluttan är med. Typ underkläder och väskor.. Hittade inte (läs orkade inte leta efter..)underkläder. Skitjobbigt o pröva ju. Sen det dära med väska.. Hade tittat ut en på h&m men den var visst slut :( Gick in på väskaffären istället o hittade väskan med stort V. Så jäkla fin..praktisk, rymlig, liten men stor...min väska liksom.. Problemet är att jag inte riktigt har lust att punga ut 1200 kr. Inte alls faktiskt. Så nu påbörjar jag jakten på min väska del 2.. som inte kostar skjortan. Sen kände jag för att fira detta med att jag inte faktiskt behöver betala tillbaka en herrans massa dineros till Fk. Ett plagg, ett firarplagg som belöning för all jävla oro o ångest som dreten tagit med sig är över. Hittar jag ngt (förutom väskan..) nope.. Inget alls. Lite beskviken faktiskt.. Men mitt ärende som jag skrev i början var ju ett stort paket från H&M.. nu ska det provas o beslutas om plaggets vara el icke vara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0