Lek!

Igår fick jag bevittna ngt som jag faktiskt aldrigt sett tidigare. Jag o vi hade inte mindre än 4!! fina småtjejer lekandes i vår trädgård. Flis har börjat leka med en flicka som bor på vår gata och igår kom det yttligare en liten flicka o ville vara med. Dessutom kom herr E o Ellabus förbi en sväng så huxflux var de fyra girls som lekte.Wow. Kan ju tillägga att stumpilumpan var helt slut efter denna em. Dessutom hade ju favvoMelker kalas igår. Det blev inte så mkt kalasfirande inomhus för Flisen.. tack vare vattkoppssmittan *grrr* så kan hon inte leka med Melker på ett par veckor tills vi vet om han får det el inte :( Men Sötaste mamman fixade lite utelek så Flisen fick komma o leka ute med sina polare 45 min alla fall. Bättre än inget alls resonerande Flis <3 Fantastiskt.. Flisen leker. på eget initiativ.. DET ÄR STORT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0