Feelgood faktor

Jag vet inte riktigt vad det är, men idag har jag en såndär sjukt hög feelgood faktor i hela kroppen. Precis som om ngt stort och bra kommer att inträffa. Spännande! Jag vet en sak alla fall.. o kanske det är just den som är the big grej.. Jag ska boka biljetter till Gbg! Jag tar med mig Flis till Gbg för att träffa mitt efterlängtade Gudbarn för första gången och hennes underbara föräldrar! Vi passar på att ta ett par dagar i Gbg och har lite tjejhäng :) Kvalitetstid liksom :) Späännande!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mari M

Åh det blir ett underbart tjejhäng :-) Hälsa så gott från lilla mig också, härligt att få snosa bebis o ett sånt vackert gudbarn till en vacker gudmor! Kramar!

2012-03-31 @ 16:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0