Dagens mål:

Att ta mig igen följande samtal på telefon utan att grina el svära ihjäl mig. 1. till Flis förskola. Jag är inte arg på dem, men jag måste förklara konsekvensen av en oaktsams förälders agerande och det gör mig vaaaaansinnig!! 2. Ringa till försäkringskassan. Aldrig kul, men ett måste då jag sitter lite illa till o detta kan faktiskt gynna mig på ngt sjukt sätt. 3. Ringa till dagmamman. Gillar inte alls. Vill inte vill inte vill inte. Men alternativet att vabba i MINST 4 veckor är inget alternativ. Sen ska vi till sjukhuset också. Med en snorig o hostig Flis. Hoppas önskar o ber att hennes värden är ok, livet är tillräckligt pissigt för att de ska öka cellgifterna också. Hon blir så risig i magen då..bland annat. Sen är det Apt på mitt place från 16-17,30, för 17,30 ska vi på storApt med förskolepersonalen på skolområdet. Ja just det.. 16,30 är det ju ridning också. Idag är det Byggarebobs tur att följa med. Som han hatar väry mycket och som jag får veta att han hatar VARENDA gång jag inte lyckats lösa med hjälp från annat håll. Mitt i detta nu skall det vara ett extrainsatt föräldramöte på Flisens fsk också.. Hinna med det=? Nooo, bry sig? Nej.. Flis kommer ju inte kunna vara på sin förskola på x-antal veckor framöver.. *grrrr* Ska jag erkänna en lite orosväckande sak? Varenda gång jag tänker på egoistisk´, oaktsam och i mina ögon fruktansvärt orättvis förälders agerande så får jag hjärtklappning och hjärtat liksom rusar iväg. Not so good. Har ju lite problems med hjärtat med dubbelslag så denna upphetsande situation gynnar liksom inte hälsan direkt. Sådär ja.. då tar vi lite hjärtklappning igen då. Ärligt talat.. kanske borde ringa ambulansen i förebyggande syfte.. jag kan ju få en lättare hjärtattack av detta som jag ska göra nu :( Håll i er.. nu sätter jag igång (ska bara fixa kaffe först..)

Kommentarer
Postat av: GT

Heja SARA!!!! :)

2012-03-26 @ 09:05:08
Postat av: Faster M

Sara, det ordnar sig, be morfar följa med till ridningen! kram Maria

2012-03-26 @ 16:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0