Laddar om och siktar där det kommer svida...aloooot

Hen förvaltningschef som jag har stora meningsskiljsaktigheter med, jävlar i min lilla låda vad du gjorde bort dig idag när vi pratade i telefon. Så nu tar jag först ett djupt andetag (så jag inte handlar impulsivt och fel) och laddar om, siktar där det svider som mest och skjuter så in i helvetti stenhårt så vederbörande kan vara glad om denne har ett jobb kvar efter det. På allvar. It´s on! Imorgon kontaktas alla vederbörande som ska få äran att hjälpa mig på min jakt för rättvisa. Jag är inte omöjlig att ha o göra med, men detta är så urdåligt skött, LAGAR har brutits och det är diskriminering på hög nivå. Jag lovar att Pandoras ask har öppnats.. nu är det bara frågan vad som kommer ut ur den??? Och för att förydliga en viktig sak. Detta är inte ett hot. Jag är inte en farlig eller ostabil människa, snarare tvärtom. Jag ger alla en väldigt stor chans att visa sig vara ok och schysst, men jag köper inte skitsnack eller falska människor som bryter löften. Jag är påläst, kompetent och kunnig. Jag skjuter snabbt och pricksäkert för jag vet att jag har rätten på MIN sida. Jag kämpar för mitt barns rättigheter. Hon har gått igenom ett helvete på jorden de senaste 2½ åren. Ska HON behöva betala för att inkompetenta big bosses inte vet hur det ska lösa och hjälpa henne tillrätta? Vart är hennes rättigheter till att få vara ett vanligt barn utan cancer (men med infektionskänslighet) i förskolan? Jag är arg, ledsen och så trött på att behöva strida för givna rättigheter. Men som sagt. Om inte jag gör det.. vem gör det då????

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller på dig! du är så otroligt stark, kram faster M

2012-06-15 @ 07:59:30
Postat av: Gumma

Det är rätt, de ska behandlas med samma medicin tillbaka fast sju reser värre. Det är så illa att man tror man kan köra hur som helst med en människa vara för att de råkar sitta på "lite " makt . Du har mitt stöd... Puss och kram

2012-06-15 @ 19:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0