Klumpen i halsen

Ser på kvällen är din till förmån för Barncancerfonden..Alla grymma livsöden för små oskyldiga barn gör mig ledsen o klumpen i halsen gör mig illamående. Det rör o berör överallt i min kropp. Vi har inte längre cancer i vår familj, men den bor i mitt innersta som en infekterad varböld o gör mig orolig o okontrollerbart ledsen närsomhelst..hursomhelst som nu. Gråta sig lite. Är tacksam över livet, livet är skört och förlängesen läste jag att har du inte upplevt riktig sorg så kan du aldrig uppleva sann glädje. Det har varit mkt sorg och ledsamhet i mitt liv, men jag tar till vara på varenda dag som den kan vara den sista. Samtal, skratt och kärlek. Cancerjäveln ska inte få vinna. Skänk en peng till barncancerfonden. Ditt bidrag behövs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0