Dagen i ord

Dagen idag har bara sprungit förbi. Flis har varit med mig på worki (gick sååå bra och jisses vilket väluppfostrat barn jag har. Hon har koll på vett o ettikett, bordskick och artighet), efter worki vart det en ridtur för lilla damen på Färk. Hon har ju missat många ggr denna vår, så allra bästa eldsjälen C fixade egentid till Flisen. WoW..Det borde finnas fler som henne..sånna människor som faktiskt tycker om att arbeta med andra människor och ser lösningar istället för problem..SE OCH LÄR HAMMARÖ KOMMUN. Vi åkte o fixade mellis sen bar det hemåt. Jag dog i soffan en stund o motivationen för att laga mat..LÅG. Funderar allvarligt på att fixa en förbeställd matkasse. På allvar. Dels för att slippa fundera på vad man ska äta till mat.. Att laga den gör mig inget.. men att komma på o vara inspirerad är svårare. När jag återuppstod så fixade jag stuvade makaroner och stekt korv. Lyxigt va? Blä.. Har lovat att bästa Ballerina att hjälpa till med servettköp, så jag bikade iväg till Coop, en cykeltur på ca 15 min enkel väg. Gött o komma ut och motionera lite idag med :) Nu dog jag i soffan igen. Jisses, tröttheten smyger sig inte på.. den slänger sig över mig ursinningslöst. Jag är skittrött, mest för att det har funnits saker som gjort mig på riktigt asdåligt humör den senaste tiden. Önskar verkligen bort alla energiparasiter från mitt liv, de gör ju ingen nytta. Nu. lite tvhäng innan en dusch, sen bums till sängs för att sova. Monamonstret är på besök.. kanske är därför jag känner mig helt ur form?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0