Söndagsmys

Jamen heloo liksom. Varför gör jag inte detta oftare? Sitter o totalslappar. Dricker 1½ glas rosé i min pensionärskuvös (som btw behöver lite styling.. BALLERINA KOM HIT NUUUUU) och läser?! en bok. Jag l ä s e r en bok. Ann Söderlund heter hon o boken "men vi knullar ju ändå inte.." Vardagsmysterier o vardagsliv blandat med 40årskris. Gillar. Kan varmt rekomendera henne och Martina Haag. Looove Martina Haag. Fan va bra.
Hon är min vardagsgud. Så sann med att det fan inte alltid är roligt med vardagssvennsonstråkigalivet, men detärändådetviktigastepåjorden mentalitet. Typ. Love her.¨

Jag läser alltså en bok. Enda gången jag har ro nog i själen att läsa en bok är när jag åker tåg till Ballerina (Dvs när jag inte får en bra kontakt med personen brevid o tjatar hela vägen, för det gör jag. Tro mig). Nu läser jag alltså en bok, hemma. Det innbär att jag är i totalt semestermood och är riktigt relaxad. Jag somnade tom en stund i lässtolen o bara njöt av det stilla o tysta en stund.
Imorgon vankas det jobb. 5 dagars vecka liksom. För det är slut på varaledigendagiveckan numera. Love it. 80% till att börja med. Får se hur tuttilutti trivs på fritids o all det dära efter första året i förskoleklassen sen så kanske jag kan gå upp till 90% i arbetstid.

Sitter o gluttar på tv samtidigt som jag bloggar.. "Varg Veum" En norsk serie/filmer som faktiskt är skitbra (och textade för den onorska värmlänningen...)
Nu är tvätten klar dessutom.. ja här pysslar man på in i det sista. 5 dagars arbetsvecka med GULDTIDER o fantastiska medarbetare..här klagas det icke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0