Insändaren

Jag satt jag vet inte hur länge igår och skrev, skrev och skrev. Jag är inte dummare än att jag vet vart mitt magont kommer ifrån och att ja, ibs är stressrelaterat. Den blir värre om det är mycket negativt omkring mig.
Insändaren är ur ett barnperspektiv, men även ur ett jag-är-en-jävligt-trött-och-besviken-och-väry-ifrågasättande-förälder-med-förskollärarkompetens-vilket-gör-mig-jävligt-kunnig-kompetent-och-påläst.
 
Jag känner att det är nära nu. Ska faktiskt försöka få tag på en reporter på nwt idag. Hon har skrivit om några av Barncancerföreningens familjer och våra öden. Jag tror säkerligen att hon vill skriva ett par rader om hur det svenska samhället tar mot barn och familjer som redan gått igenom ett helvete på jorden, för att sedan bli straffade för att vederbörande inte har en aning om hur de ska lösa en "aldrig-tidigare-upplevd-situation".. Väry mkt BS på den faktiskt.. men ok, kommunen har fått en chans att lösa detta snyggt och enkelt, men det sa de nej till. This is what will happend..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0