hemma efter en heldag i Arvika

Vilken dag. Flis o jag har verkligen varit i staden hela dagen. Arvikastaden alltså. Det var ganska så jätteintensivt på första anhalten. 4,5 timmes intensivt pratande, käkande och lekande. I´m tierd i hôvve o kropp. Ett spännande möte kan vi väl konstatera....Flis är gôrnôjd!
 
Mission 2. Hitta till järnvägsstn. Hade ängel i telefon o tur var väl det, bästa bästaste guide mig genom gatorna så vi äntligen kunde kramas och prata ikapp..lite. :) Bäst är du finaste ängel <3 Flis är såå glad över armbandet, tack!
Hittade dit och till en lekpark BIG SIZE. Hur mycket kul som helst hade de fått in på en rejäl yta o ja.. vi lekte en bra stund.
 
Besök 3 var hos storasyster med fam. Tack för en skön pratstund och nervarvning :) Tar med mig det vi pratade om och ska verkligen ta mig en funderare på det..
 
Hemöver så trodde jag ärligt att vägen aldrig skulle ta slut.. Vill hem (via donalds..) och nu har jag parkerat arslet i sôffa o funderar allvarligt att sitta här resten av kvällen.. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0