Brevkompis

Ja, inte jag alltså, utan Flis. Flis lyckades fixa en brevkompis på Max av alla ställen här för någon månad sen. Sen supersöt liten tjej som är 1 år äldre än min lilla smula. Så hur går det till när knappt någon av dem är läs o skrivkunniga? Jo, mammorna får skriva o barnen får säga vad det ska stå.
Men så länge tjejerna är nöjda så so what med symetri i språk och fråga. Äsch liksom.
I alla fall. Pappa till denna lilla tjej ringde mig igår och frågade om vi ville komma dit på söndag. Jojjomensan så gör vi. Flis o jag ger oss ut på en roadtripp till Arvika för en playdate :)
På hemvägen tar vi vägen via min storasyster med familj och hälsar på en sväng där med :)

Dagarna flyter ju på utan tvekan.. shittamejjen.. swoooosch säger det, men jag fyller dagarna med ledighet och gläjde- det är ju viktigast!

Kommentarer
Postat av: mamma

va kul!

2012-07-04 @ 21:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0