braigt värre

Lägger denna till en av de dära bästa dagarna på länge. Jag ska berätta varför. Jag har haft mystid med Flis, vi strosade runt på stan en sväng och gick till bibblan, shoppade lite och bara var en stund. Eftermiddagen spenderades med gumma, på div loppis o secondhandbutiker. Jisses.. att gamla grejer kan vara så häftiga.. Fynda det har vi båda gjort :) Men mest stolt är jag över gummas fynd. GILLA!
När jag kom hem hann jag med ett samtal med min allra finaste Ballerina och min lilla guddotter ligger o tokpratar i bakgrunden. Hjärtat mitt gör dubbelvolt när jag hör henne jollra..
Snart dags för skype hörrudu!
Men det braiga fortsätter att ramla på. Ska om en halvtimme prata med storasyster Annelie, tack snälla för att du hjälper mig.

Inte nog med det..Igår skickade jag ett fejjan inboxmeddelande till TIDNINGEN FÖRSKOLAN och tipsade om hur läget sett ut under våren och hur förvaltning/kommun valt att hantera det. Vi säger såhär..redaktionen har semester, men kommer höra av sig när de kommer tillbaks..Wiiihooo! Här händer det grejer..
Ja, just det ja. Bästa dr S har inte ringt idag.. det innebär att jag inte har uvi alla fall :) Yej!

Kommentarer
Postat av: Gumma

Tack för idag, åhh jag har haft så kul och fyndade gjorde vi. Love you och tack igen för den bästa dagen.

2012-07-24 @ 22:42:40
Postat av: Sa

Förskolan! Oh my, nu brinner det i knutarna ;)

2012-07-25 @ 12:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0