utmattad

Den här veckan har varit allt annat än rolig. Jag är ledsen, frustrerad och är på riktigt pissigt humör. Faktiskt. Situationen orkar jag inte skriva om för det tar så sjukt mycket energi av en redan utmattad själ. Samtidigt som veckan har varit alldeles för mycket så har det varit ett samtal som betyder sååå mycket för mig. Locket ligger på för vad samtalsämnet handlar om än så länge.. Men det känns bra ända in i märgen hos mig alla fall. Magkänslan är lite 50/50.. jag vet liksom inte, antingen eller liksom. Vi får se. Annars? Well.. tack vare en viss situation så är jag helt putsväck.SpänningsHuvudvärken ALLAN har spökat i 3 dagar o jag vaknar med fysiskt nackont varenda morgon. Kul. El inte. Och vad händer med den redan pissiga magen när det blir lite för mycket i mitt liv=? Jo tjena det ska jag berätta.. Det skiter sig BIG TIME. Så svullen o öm och en ren jävla ständig värk :( Jag är jädrigt less på ren svenska. Jag var helt slut när jag kom hem från worki idag. Jag slocknde på soffan 1 timme. Kropp o själ la bara av en stund. Nu sitter jag med mina apor o popcorn. Tänker inte göra ett hederligt dyft under helgen som involverar för mycket tankepower. Jag är ledsen o sårad över vissa personers handlande o kommunikationsbrist. Jag förväntade mig ett viktigt samtal idag.. men det uteblev. Inga direkt pluspoäng där om jag ska vara ärlig. Grr.. Nu ska jag svida om till pyjamas o morgonrock, lägga mig under fleccefilten o bara njuta av tanken på 3 dagars ledighet.

Kommentarer
Postat av: Sara

Många Långa Kramar!

2012-01-22 @ 12:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0