Så gott gott gott (o lite ont)

Det var lilla julafton igår hon mamma o A <3 Så gott i magen, gott i hjärta och gott i själ. Kalkonmiddag yummi o paketutdelning. En riktigt mysig em med nära o kära (även om alla inte var med så fanns de nära i tanken alla fall). Flis favvopaket kom i form av en klänning. En rosa skapelse som gör henne till en liten prinsessa. Storkusinerna L o A fixade dessutom en fläta i hennes hår och en liten fågel viskade i mormors öra.."äntligen känner jag mig som en riktig flicka.." Åh älskade lilla smulis. Något som inte var trevligt att ta med sig fr Örebro är migrän. En sjujävelens huvudvärk som slog till med dunder o brak på väg hem. Blixtar framför ögonen och ett pulserande huvud.. tjo för 10 mil i bil då. Natten var totalt piss. Jag har mått så jäkla dåligt o det blev mkt minus på sömn pga illamående och huvudvärk all night long. Vaknade upp strax efter 8 imorse-lätt snurrig o skakig efter nattens bravader. Jag började dagen med en huvudvärkstablett o 2 koppar kaffe sen var jag good to go. Peppar peppar ta i trä.. det ser bra ut än så länge. Ikväll är det Gladiatorerna. Vi var ju på sista finaldagen när det spelades in i LLA. Fränt o se det på tv nu kl 20..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0