På´t igen bara :)

Jajjamensan, idag tog jag mig själv i kragen o släpade iväg mitt trötta ass till zumbaträning. Det är så kul, svårt att beskriva vad det är som gör det så kul, men jag kanske har kommit tillfreds med min kropp o daller. Dvs jag kanske har en tolerans för att röven guppar åt ett håll och tuttarna åt ett annat o sen att allt annat löst skinndaller svänger loss, tja det kommer på köpet. På´t igen bara. Det är inget att vänta på, Zumba är egentid + kvalitetstid med älsklingssyster på samma gång. Ofta har jag ju systeryster med mig också, men hon var så trött ikväll o orkade inte med. Risk för träningsvärk imorgon är ca en 5:a på en 10 gradig skala. Känslan nu säger liiiiite ont i benen. Ska snart bädda ner mig för natten- Veckans sista arbetspass börjar 7,30 imorgon o slutas runt 13 hoppas jag. Efter worki åker jag till Bergvik o myshänger lite med gumma en timme el två...utan barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0