ner, ner, ner o sen upp, upp and away!

Det har varit en osannolik start på 2012. Trista mörka nyheter kontra ljusa glada nyheter. Jag vet inte om jag gillar det nya året än. Svårt att säga. Tänker inte köra på med förhoppningar o stora önskningar.. Nej. Jag är bitter realist numera. Det man ser är det man får. Skulle vilja tuffa till mig lite. Våga ryta ifrån o verkligen bara säga fuck-you till den/de som är förtjänt av det. Jag vill inte hänga ut någon/några speciella, men är det så att ngn känner lite skoskav så att säga så det det egna dåliga samvetet som biter dig/er. Inte jag. Oooooops se där.. ärligheten börjar visst direkt märker jag.

Kommentarer
Postat av: mamma

<3<3<3

2012-01-04 @ 21:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0