läget

Jo, men det väl fint. Flis är symtomfri o har en dag med antibiotika kvar. Skulle verkligen VERKLIGEN vilja passa på att åka till Ikea under fm idag. Men. Det kan man ju inte. Det är ju knappt man vågar ge sig utanför dörren när man är hemma o vabbar. Det råder ju inga tvivel om att Flis faktiskt haft (o är under behandling) för svinkoppor. Nu syns det inte ett skit och hon är piggelin utan desslike. Men ändå. Samvetet liksom. Man kan inte dra med ett barn ut som man är hemma o vabbar. Nej, så kan jag inte göra. Tror minsann jag åker till Ikeaaffären själv i em istället. Egentid. Shopping. Yes, i like. Det står faktiskt en hel del på att-köpa-listan idag. Hihihi. Min kreativa ådra börjar krypa i mig o tja.. Dags o börja pyssla. Så vad ska jag o min lilla Bella-donna göra idag? Jo, vi ska dels baka kärleksmums för att citera Flis " jag är grymt sugen på en sån.." Ok. Jag gillar att baka med Flis. Mys <3 Sköna Julen är slut o idag ska vi gå på tomtejakt. Dags för de små o stora att lägga sig i jullådan igen. Granen får stå tills i helgen. VI spelar säkert ngt spel också. DVS om Flis kan slita sig från ByggareBobs Ipad. Hon spelar spel o är så duktig o intresserad av allt vad teknik innebär. Det intresset kommer inte från mig. Jag anser ju min själv vara oteknisk ut i fingertopparna många ggr. Nu ska jag fixa lite coffie till mig o..så vi har lite kaffe att hälla i kärleksmumssmeten :) Läget: UTTRÅKAD som fan. Men, huvudsaken är att Flis blir bra o av med dreten som håller oss hemma från förskola o jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0