Ja jisses

Fick riktigt dåliga nyheter på morgonkvisten, efter en natt med sååå brist av sömn. Flisen har hostat nästan hela natten o är riktigt risig nattetid. Vid 4 imorse knallade vi upp o la oss på soffan. Sitt/liggandeställning gjorde hostan lite bättre. Men herregud va slitna vi är idag. Magen spökar ff och jag orkar liksom inte ta mig för ngt alls. El jo. Macdonaldsbesök för att hämta mat till Flis. Ska på möte sen. Och jag tänker inte byta om inför det. Jag har slitna mjukisbrallor o en osminkad fejja. Men dagens mest fruktansvärda nyhet äter på mig. Skulle bara vilja åka till dig o ge dig allt det där du behöver just nu. Fast jag vet inte vad du behöver.. men jag skulle vilja vara vid din sida o stötta anyway på alla sätt jag kan. Dagens hittills mest positiva samtal kom från Frida på min stora dag. Samma Frida som lyckades så himla bra med Gladiatorerna i somras.. ja vi träffade ju the big ones innan finalinspelningen.. Hon ringde nu med lite happy news inför söndagen. Kul o skiiiiitkul säger jag. Kommer bli ett minne för livet. Lätt. Nu har jag lite måste-verkligen-göra. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0