Sanning.

"Ja herregud. Jag försöker verkligen hålla mig flytande o bara klara vardagen. Jag försöker vara positiv och tacksam för det jag har... men livet hänger sänken kring min hals samtidigt som marken under mig börjar svikta. Jag saknar ord samtidigt som en känslostorm tar över min kropp." Detta är en del av ett sms till min kära vän. Jag lägger ut det här för att detta är definitionen av mig o mitt just nu.Vissa får allt, andra får inget. Jag missunnar inte vänner, nära och kära, ytligt bekanta el totala främligar lycka,glädje, kärlek och harmoni. Men det skulle vara trevligt att få det riktat mot mig själv någongång. Jag är inte bitter på livets alla villovägar. Men jag är vansinnigt trött på att få benen bortsopade varendaste gång jag äntligen ställt mig upp efter förra smällen. Jag säger bara fy fan.. jag vill verkligen ha lite flyt nu.

Kommentarer
Postat av: hugo och kalles mamma

Åh sara jag önskar att det blir bra! Vad det än är.. Stora kramar till dig fina sara / annica

2012-02-02 @ 12:17:33
Postat av: Mari M

Tänker på dig o sänder styrkekramar i massor!!!

2012-02-02 @ 19:13:25
Postat av: Evelina

Ja det är verkligen inte rättvist någonstans...finns alltid här <3 Och om en vecka ska du få den största bamsekramen någonsin!

2012-02-03 @ 21:57:44
URL: http://enlitenbitkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0