Sådär ja

ByggareBob o Flisen fick åka till sjukhuset igår. Dags för mycoplasmaprov. Jag vet inte riktigt vart det bär av detta. Men tuttiluttan har haft feber länge nu, ibland låg o ibland rusar det iväg. Hostan driver henne till vansinne o jag tycker bara så synd om henne. Nu väntar vi på besked.. igen. För är det mycoplasma så behöver hon en annan sorts behandling som krävs.. Just nu har hon ju Bactrim, men det är ju mest för att förhindra svampbildning i lungorna. Själv vaknade jag med huvudvärk imorse. Bra start på helgen liksom. Om ett par timmar ska jag till mitt i city. Vad jag ska göra där... kom o kolla vet jag. Tandvärken/öronvärken är diffus o svår att beskriva. Skulle sätta mina pengar på örat faktiskt. Har det blivit värre på måndag så får jag väl försöka ta mig till läkaren.. igen o kolla upp det.Nu lite boring måsteverkligentatagiochgöras.. tvätt, disk o städ.. Har jag sagt att livet är kul.. nästan jämt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0