Internationella Barncancerdagen

Vill bara upplysa om att det internationella Barncancerdagen idag. Sms:a FORSKA till 72 900 så skänker du 50 kr till Barncancerfonden. Tack <3 Min Flis fick sin ALL diagnos i oktober 2009. Livet stannade o livet omvandlades till ngt obeskrivligt. Det går inte att ta livet förgivet, samtidigt så kan man inte gå runt och vara rädd. Men jag är rädd. Livrädd för att det dels bara är ett par få månader kvar på hennes behandling, sen står vi där.. helt utan skyddsnät o livbojjer. Jag har ett facit i handen. Ett facit som säger att 3/4 barn överlever sin cancersjukdom.. Idag alltså. Därför är forskningen så otroligt viktig. Jag vill att cancern ska utrotas, för inget barn ska behöva gå igenom det helvete som cancern innebär. Jag är trasig. Flisen är trasig. Men vi kämpar för livet, snälla hjälp oss att stödja forskningen kring barncancer.

Kommentarer
Postat av: Faster M

Kramar till er, hoppas att Flis snart är på bättringsvägen och pigg igen!

2012-02-15 @ 10:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0