Det bra som får mig på topp och det dåliga som gör mig på asbittert humör

När jag o vi äntligen får ha lite bra så toppas det alltid med ngt dåligt. WTF??
Det bra: En underbar minihelg i Göteborg hos Ballerina som överraskades totalt på lördag em. Gos med underbara guddottern och en härlig roadtripp med buss tillsammans med Flis.
Det dåliga: Magsjuka hos Flis som bröt ut inatt, sömn? Nja.. itne hos nån av oss faktiskt.
Skolan ringer på måndagmorgon o berättar.. tja.. nu är det vattkoppor igen då. KUL!
Detta innebär i vårt fall att vi måste ge F medicin, annars ligger den analkande resan på nyårsafton väry i farozonen.
 
Så nu är jag asbitter o tänker faktiskt slänga ur mig en förbannelse mot alla föräldrar som mot sitt bättre vetande smittar ner sina barn för att få vattkoppor överstökat i barndomen utan en uns känsla o förståelse för oss som har infektionskänsliga barn. ¤¤=)#(¤/&!!!"#!!?=)(/&##%#%E***^^>><<< e <= förbannelsen med ganska mycket svordomar...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0