Om repotaget

Jag har faktiskt fått förhandsläsa repotaget.. Det är bra. Riktigt bra. Det vi väntar på att respons fr högsta hönset som inte behagat att svara ännu. Högsta Hönset ska tydligen göra det imorgon, så kommer repotaget ut senare i veckan. Ska verkligen försöka länka. Om inte annat så försöker jag få ut det via Facebook..och när jag gör det. Snälla dela och sprid så hela Sverige får veta. Det ska bli ringar på vattnet av detta. Vi är inte först och inte sist, men jag är en jävligt överstönig förälder som är på jakt efter rättvisa, och nästa stackars familj som hamnar i detta ska INTE behöva gå samma väg el få samma skitbemötande.

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Heja dig vännen!
Kram/Ofie

2012-08-09 @ 21:47:25
URL: http://karlssonheladagen2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0