Kämpigt..

Det är kämpigt, med mycket, men främst detta dietande. Jag gör kanske något fel...men det står ju lchf.. low carb... liiiite kolhydrater.. och ja, jag äter lite kolhydrater för nej, det fungerar inte att äta stekt mat på morgonen, el avokado eller en halv herrgårdsost (av uppenbara laktosskäl). Vill ha min macka, tar mig därför min macka med gott med samvete. Istället kan jag ju avslöja att jag inte ätit potatis, ris eller pasta på 3 veckor nu. Förra veckan var det minus 2 cm på mina mått. Vågen litar jag inte på...än. Not my friend.
 
Men detta med lunch på worki.. hej o hå vad jag sliter mitt hår.. som idag kallskuret med potatissallad o bröd.. sååå gott..det blev sallad och kött.
Äter faktiskt frukt också då jag tänker såhär, står alternativet mellan godis, sött och gött mot en frukt så hallå.. då är valet givet. Men jag väljer ändå en frukt i slutändan. Har tröttnat på att vara tjockis o att inga kläder sitter snyggt. Så jag tar ett krafttag mot detta och kämpar på, kämpar vidare. Vi får se vart det slutar.. både i mått o kilo (o självdiciplin.,.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0