Det allra vackraste jag har

Min dotter, den allra vackraste av dem alla...just för att hon är min <3 Idag har hon blivit skoltjej på riktigt. Ny skola med massor av elever (och smitta...hm..) och nya lärare, pedagoger och annan personal. En massa nya upplevelser ligger framför dig kära du och jag hoppas innerligt att du kommer tycka om skolan och all kunskap som finns där.. Jag ska alla fall göra det jag kan för att uppmuntra, stärka och hjälpa dig för att nå dit du vill.
Är obeskrivligt stolt och glad mamma idag trots att jag inte fick vara med henne i skolan på första skoldagen..Ni läste rätt, pedagogerna vill ha hand om barnen själva och lära känna dem på egenhand.
Bra tycker jag, men ändå.. JAG ville vara med idag och stå längst bak i klassrummet och vara urstolt och urtöntig förälder som vinkar lite småfräckt till sin lilla darling..
 
Imorgon vankas det stormöte på skolan ang Flis hälsotillstånd och infektionskänslighet. Att äntligen bli tagen på allvar.. wow.. jag är riktigt nära till tårar faktiskt. Känns stort och omvälvande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0