Saker jag gillar

När saker o ting bara flyter på helt smidigt. Tex att deklarera på sms. Tjoflöjt..skriva in sig lite siffror, slänga iväg ett sms för att inte ens 4 sek senare få en bekräftelse på att den har inkommit till Skattemyndigheten o allt är kalasklart. Tjoff!! En mindre skoj sak är ju återbetalningen, men den behöver inte in denna månaden (tack o lov). Fattar verkligen inte vart alla pengarna går.. Jag vet ju att MYCKET pengar går till mat, framföallt till den minsta av oss här hemma. Men det får nog vara slut på önskekost nu.. för Vårdbidraget är slut nu o vabbningarna kommer att fortgå o kosta pengar. Vi står ju utan barnomsorg nu (så in i bengen tillfälligt hoppas jag) å hade vi inte min mamma som hjälper oss så ofantligt mkt så vete tusan hur vi skulle få ihop det med vabb o jobb. Thats life misstänker jag. Nu ska jag ta tillvara på dagen. Är skitsugen på att åka till Lager 157 o nya Stadium Outlet.. Men det är inte maj ens o jag borde hålla lite hårt i kosingarna denna månad..Fast.. titta kostar ju inget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0