well..well well well

Just nu säger jag som mamma.. "if it looks like a duck, quack like a duck.. well it´s probaly a duck!" Skit ska skit ha, energiparasiter har inget att hämta hos mig o jag må vara snäll och kan förlåta- men jag glömmer inte i första taget. Ok, så här är det. Jag är inte sur, bara jävligt irriterad på lite allt möjligt. Mona har dessutom förvandlats till MonsterMona för ett par dagar o vem som helst kan ju bli jämt lite tantgrinig av det.. Ont i laktosmagen har jag också :( Dumt. Är inte på så gott humör just nu. Å igår gick jag o la mig astidigt med huvudvärken from hell :( Återkommer imorgon. Då är det fredag o det gillar ju vem som helst :)Det kan ju bara bli så mkt bättre el hur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0