uppdatering om "projekt motion!"

Jag har bestämt mig för en sak. En specifik grej ang motionsdelen i mitt liv. El, mitt liv här o nu. För saken är ju den, bara för att jag löptränar/kör PW o numera dansar lite Zumba innebär inte det att jag kommer göra det föralltid. I alla fall.. jag har tänkt att verkligen ge det här med löpningen en seriös chans. Jag gav mig ut o sprang i eftermiddag. Flisen o Annica var på bio o jag hade lite tid tillövers, det händer ju typ aldrig så why not liksom? Testade en ny runda idag med mestadels asfalt o det kändes ok. Jag kände tidigt i stegen att det var lätta steg, guuud va skönt. Jag springer, springer lite till o yttligare en bit.. PW:ade en bit men stegen kändes ff lätta (det är bara flåset som tar mot just nu..) så det var bara o skutta vidare. Summa av kardemumman.. Det gick så bra idag. Lätta steg o mer löpning än PW. Kom igen.. detta går ju bra hörrni. På tisdag vankas det zumba igen :)Yej!

Kommentarer
Postat av: Jessica J

Go Sara!! Skitkul när det går "lätt", då är det lättare att ge sig ut nästa gång! Värsta hurtbullen!!

2011-09-04 @ 23:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0