Trist upphöjt i 2

Jag hatar att vara hemma o bara ligga ner för att jag orkar inget annat. Ligger i sängen ömsom soffan/badenbaden (för att få frisk luft, intalar mig att jag blir bättre liiite snabbare så) för att inse.. fyfasen va seg jag är. Kroppen värker o jag känner mig helt lost. Tog ett snabbt beslut förrut. En till hemmadag imorgon. MEN.. det är inte bara jag som har världens tråkigaste dag. Flisen är ruggit trött på sin trista morsa. "Meeeeen..Mammaaaaaa!" Ja, vaddå? Jag gav henne alternativet att åka till förskolan imorse. Men hon ville vara hemma med mig. Ok, å det blir likadant imorgon. Trist upphöjt i 2.. Förlåt älskade barn :( Jag hoppas att jag kan ladda batterierna ordentligt, för nästa vecka vill jag jobba igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0