God morgon*not*

När man som jag ligger hemma o mår som en hög hästbajs, då vill man ligga o dra sig länge el egentligen inte gå upp ur sin varma säng alls. Det var livet utan barn. Min tjej har ALLTID tyckt att sömn är ett onödigt måste o det är måååånga ggr som jag blivit avundsjuk på de föräldrar som har barn som sovit hela natten från typ dag fucking 1. ByggareBob brukar ju vara ledig på fredagar, idag fick han "ledigt" för att gå o jobba. Jag skulle ju ändå vara hemma liksom.. då behöver ju inte han eller? Kul! Jag hade tänkt att ligga i min varma säng hela dagen idag för att kurera mig. Så vart det ju inte kan jag meddela. 6,15 kom hon in till mig, drog upp rullgardinen för att kunna vinka till sin pappa som sticker hemifrån 06,45 på morgonen.. Jajjamensan, 30 min sitter hon o stirrar ut genom fönstret o tjatar hål i huvudet på mig. FAST PAPPAN I HUSET ÄR HEMMA!!! *grr* Ingen bra start på dagen. När herrn faktiskt åkt o hon har vinkat så drar hon ner rullgardinen o sätter sig framför tv i vardagsrummet.. TACK! Knappt 30 min senare gormar hon på mig. Bara o gå upp. Sjukstatus på mig: totalt jävla döende.. El inte kanske. Men jag har ont i mina leder, kanske inte ont "ONT" men det värker konstant o jag ska strax peta i mig en panodil el två för att se om det släpper. Jag är yr o har lätt huvudvärk :( Allmänt pissig alltså.Det var ett bra beslut att vara hemma idag med. Det påverkar givetsvis humöret. Så jag säger over and out. Återkommer när jag känner mig som en sol igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0