smått o gott

Fredag. Hela dagen känns speciell, allt ifrån att komma till worki på morgonen, fredagsfika med skratt o mumsigt fikabröd o sen ramlar dagen på i ett rusande tempo. Även så idag. Idag stängde jag åt en fin kollega o vän. Tiden gick så fort.. *poff* så var alla barn hämtade liksom o jag kunde stänga på en väldigt bra tid. För att det är vilodag idag från träningen. Kroppen gjorde faktiskt lite ont igår på zumban. Ont i höfterna så nu ska det vilas ända tills tisdagen o nästa zumbapass. Förmodligen en promenad el två under helgen, men inget svettas-som-röven-pass alltså. Mer, tja.. måndagen bjuder på besök på vårdcentralen för min del o lämna lite blod inför tisdagens läkarbesök. Mamma kommer på söndag o jag kan itne med ord beskriva hur mkt det betyder att du står mig så nära och kan och vill hjälpa mig.. älskar dig. Worki, is good... väry good. Det är lite wild and crazy ibland.. men jag älskar det! Barn.. så otroligt skojiga människor att jobba med :) Nu: lite apor. Snart: Idol (ja, jag tittar..) Senare: Snark i soffan.. precis som det ska vara en fredagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0