Förvånad på riktigt alltså..

Idag borde den varit här, träningsvärken from hell. Men icke. Visst, jag är lite öm i benen, men inget som definerar TRÄNINGSVÄRK liksom. Jag är förvånad o stum. Vad är detta? Hur är det möjligt att jag inte får mer ont än detta? Hm, nej nej.. är inte vältränad. Inte för 5 öre, men jag har ju legat i o zumbat o sprungit i 2 månader.. börjar kroppen vänja sig till detta med motion månne? Halleluleja på den i så fall. Söndag idag, innebär som alltid, måndag imorgon. Inget sjukhusbesök inplanerat, men jag ska försöka få mig en läkartid. Hann inte ringa i torsdags om min yrsel o sjösjuka (fast jag är på torra land)så jag måste faktiskt ta tiden o försöka komma iväg o kolla upp detta. Känns sketaolustigt o tufft faktiskt. Undrar om min trötthet har något med det att göra? I alla fall. Ingen träningsvärk trots träningspasset from hell o ja jag tog i o körde på för allt jag var värd... Coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0