Flisens morgonkommentar, kategori hur-man-tjatar-hål-i-huvudet-på-sin-mamma!

"Mamma.. när kommer mormor??" Kl 18 säger jag, vi ska hämta henne på bussen. "Mamma, när är kl 18?? (Jag visar på klockan) "Men mamma, gör så att klockan går fortare då mammmmmmaaaaaa" Hurdå älskade barn??? "Mamma, jag längtar ihjäl mig efter mormor nuuuuuuuuuuuuuu (o har gjort det sen hon fick veta att mormor skulle komma hit) Också börjar vi om från början.. "mamma.. när kommer mormor???" Sätt den konverstionen på repeat x-antal ggr så vet ni hur samtalet går här en solig söndagsmorgon som denna. Undantaget.. ByggareBob kommer upp o börjar skälla.. kul, god fucking morgon på dig med.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0