(O)tekniska jag..

Ibland blir jag pinsamt trött på mig själv när det gäller teknik i all allmänhet. Jag är så fruktansvärt ointresserad av det mesta som rör teknik o det får jag ofta höra fr ByggareBob. "Du är ju helt anti all ny kul teknik ju!!" Nej, inte anti.. jag väljer att lägga min tid på väsentligare saker än så. Så vad har jag gjort nu? Igår skulle jag föra över cirkus 60 kort fr mobilen. Skapade en ny mapp o började föra över.. Sen är det ngt som händer (as always) Jag skojar inte. Det är alltid ngt som händer :( o denna gången är mapphelvetet borta? Va? Korten är visserligen kvar i kameran men hallå vad trist att börja krångla med det överförandet igen då. ByggareBob skällde på mig.. "Gör si..gör så fattar du väl..!" Nej, det fattar jag inte :( Jag är inte intresserad av tekniska prylar för jag tycker det är ett helt livstidsprojekt att lära mig använda det o det är inte värt det i mina ögon (beror givetvis vad det gäller). Jag kan de prylar jag använder här och nu.. behöver inge mer än så. Idag är det måndag. EftermiddagsApt (16-18) o innan dess ska FLisen o jag ut i skogen, samla lite granris o binda sig en krans tänkte jag. (TÄNKTE jag alla fall. Vi får se vad det blir.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0