hjärtat brister när...

Man ser paniken i sitt barns ögon. Paniken över att få en spruta. Minnen som sköljer över mig likt en tsunami o lämnar de överlevande svårt sargade och svaga. Min älskade Felicia går in i affekt och panikångesten forsar över henne och hennes kropp blir som förbytt. Min lugna o harmoniska dotter blir sjövild, hon illskriker tills hon håller på att spy och knappt får luft i sina lungor. Det var "bara" ett influensavaccin idag. Med "bara" menar jag att hon har fått medicin som har gjort sjuhelvetes mycket mer ont o lämnat biverkningar som endast satan himself har kommit på. Men det är SPRUTAN som är grejen. Hon är livrädd. Mammahjärtat värker och samvetet över att ha låtit mitt barn utsättas för ngt dyligt är fruktansvärt. Men som bästa dr K sa, får hon den inte.. och istället får influensan, då kan de inte säga hur sjuk hon blir..och det innebär ju sjukhusvård och ännu mera medciner o slangar.. Nej, jag gjorde ett bra beslut. Men det gör ont i mitt hjärta. Mina extraslag som jag har på hjärtat gör ont idag. Ont på riktigt. Det är nästan som att hjärtat skulle hoppa ur bröstkorgen :( Jag lider med dig min smulis.. förlåt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0