Hälja!

Har hittills varit nice. Fredagkväll: personalfest Lördagdag: ut o kolla bil (hur tråkigt som helst, men ett måste)Lördagkväll: Baconlindad kycklingfilé med hasselbackspotatis och beasås (o mina apor). Kvällen avslutades med en himla feelgood film med Jim Carrey. "Yes.man" El feelgood.. nja kanske inte. Men vad skoj det är o tänka "vad händer om jag måste säga ja till alla möjligheter som korsar min väg..." Idag är det ju söndag o inte vilken söndag som helst. Det är farsdag. Om ett par timmar ska vi åka till krp för att fika/fira svärfadern. Pappan här i huset har fått paket o frulle på sängen. I eftermiddag är det resturangbesök med min pappa som gäller. Gillart! Så, det verkar ju onekligen vara en bra helg, el hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0