Lilla landet lagom

Jag känner mig som det ibland. Lilla landet lagom. Inga för stora utsvävningar åt varken bu eller bä hållet. Undrar hur jag skulle ha det om jag var ekonomiskt oberoende?? Jo, jag skulle ha en personal shopper, en personlig inredare, en PT (personlig tränare), äga en hästgård och ha djur (för det skulle funka alla tiders med mina 75% som förskollärare)För jag skulle jobba, även om jag var ekonomiskt oberoende för jag har ett fantastiskt härligt jobb. Gillart gôrmôe. Både the up´s and downs så att säga. Ikväll vart det grillat, en färdig marinerad köttbit o potatissallad (lilla landet lagom...) Ett (el flera...) glas vinovino Tre apor (lilla landet lagom extravagant el hur..)helgen som kommer bjuder på följande: inköp av saker man måste ha, men tråkigt att köpa. = LILLA LANDET LAGOM.. förstår ni=? Man gör det som krävs av en..inte så värst mkt mer. Skulle vilja chocka och beröra lite mer. För tro mig.. jag är ingen vanlig SvenssonBlekfis.. Jag är Svensson deLuxe typ.

Kommentarer
Postat av: mamma

svensson de lux = höjdefors de super

2011-05-06 @ 18:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0