äntligen fredag

Gääääääsp, jisses va trött jag är. Det har varit en lång vecka för oss alla. Flisen är helt slut. Reflektion: hon fixar med MAX 3 dagar på förskolan, inte mer. Inte i dagsläget alla fall. Idag har hon dippat rejält o varit ledsen o trött omvartannat. Slutade 14 idag. SÅ SKÖNT. Jag har ju så få dagar som jag slutar tidigt på. *njuter* VI fixade lite ärenden efter jobb o förskola å nu har vi landat i varsin soffa. Flis vid tv´n o jag har vid lilla dumburken. Äntligen fredag. Rosie o Foot of Africa ligger på kylning o det ska bli otroligt skönt att korka upp, äta lite gott till det o bara ta helgen liksom. Helgen bjuder på lite roligheter o tja.. återhämtning. Tro mig, det behövs för oss alla. Idag förresten beställde Flis o jag tårta till hennes stora dag på onsdag nästa vecka. Hon fick välja helt själv min lilla smulis. Mammi pröjsar med glädje <3

Kommentarer
Postat av: Faster M

Orkar ni med ett besök av mig och Jakob imorgon lördag? Tänkte fira lilla F lite i förväg, vi är ju inte i K-d på onsdag, kram!

2011-05-20 @ 20:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0