Så klart, krångel it is.

Fick ett brev fr transportstyrelsen idag. Wiihooo nya körkortet har kommit så jag kan hämta ut det tänkte jag. Jag hade rätt mkt fel faktiskt. Jag måste ta nytt kort, för det andra som jag tog på EXPERT.. hos proffsen..dög inte. ICKE GODKÄND. Fan fanfanfanfan. FAN. Fick panikåka in till stan o ta nya kort på samma ställe.. Efter lite om o men så fick jag ta nya... gratis. Nu ser jag ut som en most wanted rövare o det som fattas är en reward skylt kring halsen. MEN. I do not give a damn. Faktiskt. Nu ska jag klippa o klistra o sända åter o hoppas på att körkortet kommer innan det nya går ut. Kan bli en dyr historia o köra utan giltigt körkort har jag hört..(Såklart att jag aaaaaaaaaaaaaaldrig skulle göra det förstår ni va) Mitt mittennamn är Krångel.. bara för att det kan krångla så gör det det.. Dumt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Jossan

tycker det var tur att det krångla lite för då fick jag träffa dig! ;) KRAMIS!!!!! <3

2011-03-21 @ 19:57:54
Postat av: väsegänget

kort å betalning ang. körkort är enklast att göra på tsv. tar nån sekund å allt è klart. Inget krångel bara så du vet om det inte funkar denna gång heller. kram på dig

2011-03-22 @ 00:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0