dunder o brak!!

Ja jisses, laddade hem den fetaste huvudvärken på länge sisådär en timme innan hemgång. Varför kan man fundera på med tanke på att jag låg på lilla vilan med 6 st gôtt snosande barn. Lugnt o tyst, ja då passar huvudvärken att komma?! Slutade kl 14 (kan hämta FLis liiiite tidigare då dessutom), men innan dess så var det dags att hämta det nya körkortet. Butt ugly foto. MEN, det skiter jag i så att säga. Jag har ett körkort, det är det som är viktigast. Sen trodde jag för en stilla stund att jag inte hade förändrats på 10 år.. typ sen när det gamla kortet togs.. Va fel jag hade om det då. Inga djupa fåror i fejjan eller påsar under ögonen, men snälla.. men vart tog jag vägen liksom? Ser jag verkligen ut så där? SNYGGOULLA.. :( Tog med en trött liten Flis hem fr förskolan, åkte till Tomataffären o köpte på oss göttisch mellis. Vattenmelon, festis, färskt bröd, crossant och en chokladboll till Flis (en 88:an o en B&J peanutbutter.. B&Jglass till mig också, ansåg mig vara värd en sådan idag) o lite kaffe på det. Fick jag ont i magen efter glassen tror ni? Well, har Viktoria Silvestedt Big Boobs? Självklart fick jag ont. Fast vissa saker är värda magont. B&J är alltid värd magont, för herrejesus va gott det är. Hamnade i ngt slags sockerkoma efter mellis, H kom hem o huxflux så fick han styra upp kvällens käk. Btw.. Kl är över 18 o det är eftermiddagsljust ute. Gillar vi det? JA! Gillar vi snöfallet? Hell no! Nu: kvällsmys i huset. Magen är inte min kompis så att säga. Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0