vi väntar, väntar lite till och tja..vi väntar väl lite mer då...

På vad? Prickar som jag hoppas ALDRIG infinner sig. Prickstatus idag: noll. Tack så mkt. Flisen är dunderpigg o sprudlande glad. Lördag, söndag och måndag.. 3 dagars väntan kvar.. shiiiit vad tiden går sakta. Men jag känner så här, slipper vi prickarna så är det värt all väntan och lite till. Alltså, det är svårt att beskriva HUR mycket jag inte vill att det ska bli prickar nu. Alltså inte bara nu som idag, utan nu som i just i hennes behandling och nu som i att det snart är semester lite plans inbokade. VÄRY less på att för det första våga göra planer, för att i ett senare led alltid se dem gå i kras.. Fan. GÅrdagen bjöd på mkt trevligheter. Flis o jag dansade kring midsommarstången i Skoghallsparken (höll på att frysa ihjäl när gubbs o gums fr Ulvsby folkdanslag uppvisningsdansade.. EN TIMME!!!! för länge hörrni.. F-Ö-R L-Ä-N-G-E.) Men när vi dansade glömde vi tid och rum en stund. Det här tillhör vårt kulturarv och jag vill ge mitt barn en inblick i svenska traditioner. Åkte hem och käkade midsommarlunch. Sill o potäter. Mumma. Flis hade beställt kycklingklubba o pommes så det fick hon. Flis o jag hade gjort en sommartårta tillsammans (laktosfri´grädde och vaniljsås). Detta hindrade ju inte magen från att börja protestera. HÖGLJUTT. Why.. Tyvärr satt det i resten av kvällen o det var var väl inget bättre beslut av mig att fylla på med lite brieost också, dumt. Jag vet. Kvällen tillbringades hos Lotta o Micke. Många trevliga människor var där och kvällen var helt klart bland de bättre på länge. Det blev taxi hem framåt 23.30. Familjen slocknade helt utmattad o idag tar vi en bara vara dag :)

Kommentarer
Postat av: A

Inkubationstiden är inte bara tio dagar, utan från 10 till 21 dagar. Hon är inte säker för än i slutet av juli.

2011-06-25 @ 14:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0