Stilla

Just nu, just här och nu är det stilla omkring mig. Jag sluter mina öron för skitsnack och sluter mina ögon för en ofattbar värld som vi lever i. Jag blir ledsen av sårande ord, bilderna som visas på nätet, tidningar o på tv gör ont att titta på. Jag önskar en stund av stillhet. Jag önskar, hoppas o ber om en stund där jag får andas ut o bara vara i livet. Det är mkt som har gått i varandra nu, och ja.. jag skulle verkligen behöva en stund av stillhet. Jag ser inga prickar på Flis. Inget annorlunda i allmäntillståndet.. men jag är vaksam. Önskar bort allt ont för min flicka..

Kommentarer
Postat av: Annica

Kram till dig Sara! Ibland vill man bara andas och bara få vara.. Utan bekymmer och oro inför framtiden. Du är stark Sara men som du skrev till mig en gång; det är inte svagt att bryta ihop ibland. Det gör en inte till en svag människa. Du är bra! Jag håller tummarna för att det går bra med lillan och att det inte blir några prickar! Kram

2011-06-28 @ 07:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0