Så otroligt bra!!!

SÅ otroligt bra har vår lördag varit. Alla vi tre. Har pratat med ByggareBob uppe i nordligaste Värmland o han mår allt bra gott i byggandet där med :)Flis o jag har haft en amazing dag. Så bra har det varit. Frukost på Kaviar (dubbelWoW på den) lite häng i leksaksaffären o sen hem o tokmyste. Åkte till systeryster Lotta ett par timmar. Himla trevligt. Åkte hem o lagade fläskfilégryta med ris till kvällsmat o den intogs i sköna skuggan på altanen. Jag med ett glas vinovino o Flis med fanta. Tog en efterrätt för att lyxa till det lite också. Har ni inte testat KESELLA HALLON.. gör det. Väry smarrigt. Efterrätten bestod av kesella hallon, färska hallon o krossat digestivekex serverat i glas. Funkar fint så att säga. Jag har lyckats få världens bonnbränna på ena armen idag. Bränna andra imorgon kanske? Älskar att solen är här o framförallt värmen. Nu är det juni o sommartankarna kommer ju smygande mer o mer.. Gillart! Imorgon kommer ByggareBob hem igen. Till familjen. Jag o Flis har några to dos på listan imorgon. Funderar på om vi ska åka lite båtbuss kanske? Först ska vi äta en fantastiskt frulle på hemmaplan o mååå så där söndagsgott som bara vi kan. Nu ska jag passa på o surfa runt om lite sommarutflyktsmål o resor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0