Mhmm och jaha

Inga prickar än. Väntan gör mig fullkomligt GALEN. Fan.. jag vill verkligen inte att hon ska få den där dreten nu. Jag är så orolig för vilket skick hon kommer att hamna i :( Vabbade igår o vabbar idag. Förmodligen blir det väl vab till veckan också för min del, detta pga att ByggareBob har fått avslag fr FK o får INGEN ersättning alls när han är hemma med Flisen. Detta innebär då att det blir JAG som får ta alla sjukdagar.. Tack för det FK. Är bitter på FK (som många andra) för att det har fungerat sååå bra ända till nu liksom? WTF.. Vi har barn med onkologsjukdom.. vi har rätt till det vi ber om så vad är problemet????? Idag har min förskola miidsommmarfirande o FLis förskola har midsommarfirande. Har jag lust att åka dit med henne?? Typ nej. 1. det är pissväder ute. 2. DET FLORERAR VATTKOPPER DÄR!!! (Ute är väl ingen fara egentligen.. men det känns som att vi utmanar ödet anyway). Så jag ska fråga Flisen om vi inte kan hitta på ngt annat på fm, så tar vi firande imöra på riktigt (i regnet förmodligen..) någonstans i stan. Mhmm o jaha.. Sitter här o blir mer o mer frustrerad o arg.. tror jag ska göra ngt nyttigt med ilskan kanske? Städa sig lite kanske?? Alltid ett bra sätt att bli av med sånt som gnager på en.

Kommentarer
Postat av: mamma

tummar, tummar, tusen tummar!

2011-06-23 @ 21:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0