GLADIATORERNA

Fan va stort. Vi fick biljetter via MIN STORA DAG. Om ni inte vet vad det är för ngt.. googla på det. Superduperplatser i arenan o tja.. grym underhållning. Innan showen började fick vi gå backstage o träffa gladiatorerna o fick en rundvandring på scen! Allt var superbra tills HERO kom lite helt appropå o ville snacka lite med FLis. Flis vart helt förskräckt över denna varelse. Sweet lord vilken kille. Väry big o grymma tatueringar. Han lyfte upp min lilla tokflis o ville busa lite. OK, inte populärt hos lilla damen. Hon satte igång o stortjuta o vägrade gå in i deras loge. Gladiatorgirlsen stod lite högre i kurs o kom ut o var itne lika skrämmande.. men vi säger så här: jag skulle då inte vilja börja picka för en fight så att säga. Fiiifan vilka muskelbrudar!! Så fina kan ju också tilläggas. Mamman fick lite fetkompelx o drog in magen så gott det gick under tiden vi snackade.. Autografer o en dag som vi aldrig kommer att glömma. Fan va häftigt det var.. Ni som inte varit där.. ni får se en grym show i höst på tv 4 istället. Måste skriva en rad om att jag är hes nu.. Jag blev visst 14 igen o skrek off the top off my lugns så att säga.. Vilka bjässar i minimala kläder.. Kan ju hända att man vart lite röd om kinderna stundtals..Väry sweet ögongodis.. hihihi

Kommentarer
Postat av: moster

Va kul att ni fick biljetter från Min stora dag. har tänkt på denna organistation många gånger. Har ju även haft tanken på skicka in en önskan åt flis. Kram på er

2011-06-19 @ 22:57:17
Postat av: Josefin

Ja vi var oxå o kollade o satt uppe vid poolen och fick autografer, syrrans äldsta kille var med men jag tror nog att moster var mer lyrisk ;)

2011-06-22 @ 22:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0